Toimitus- ja maksuehdot

VERKKOKAUPPA

MAKSUEHDOT

CHECKOUT FINLAND

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi HYAcorp Suomi Oy:lle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

HYAcorp Suomi Oy:n verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi HYAcorp Suomelle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa HYAcorp Suomen verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja aina.fi-sivustolla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

Mash

Lue lisää: Mash.com

TOIMITUSEHDOT

LYHYESTI:

  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
  • Tuotteiden toimitusaika on 1-4 arkipäivää.
  • Mikäli asiakaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä HYAcorp Suomi Oy:n asiakaspalveluun joko sähköpostitse hanna@injektiokoulutus.fi tai puhelimitse 044 23 567 22 (ti-la  10.00 – 18.00 )
  • HYAcorp Suomi Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta HYAcorp Suomi Oy:n verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

TARKAT TOIMITUSEHDOT

TILAUSVAHVISTUS

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme (044 23 567 22). Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksen kanssa.

TOIMITUSAIKA

Tuotteidemme toimitusaika on 1 – 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli tuote on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastosta tai havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Suurempien kampanjoiden aikana toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jälkitoimitukset lähetetään heti, kun tuote saapuu varastoon. Pidätämme oikeuden poistaa tilauksesta jälkitoimitukseen kuuluvat tuotteet.

Ilmoitamme tilauksen lähtemisestä varastoltamme Shipit-sähköpostilla. Paketti toimitetaan antaamaasi osoitteeseen tai noudetaan postista. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä.

TOIMITUS

Tilaus toimitetaan ilmoitettuun osoitteeseen arkisin (ma-pe) kello 14 mennessä. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Tilaus on noudettavissa postista saapumisviikon lisäksi 2 täyden kalenteriviikon ajan, minkä jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

Jos asiakas ei nouda pakettia, on HYAcorp Suomi Oy:lla oikeus veloittaa asiakkaalta 25 euroa työ- ja toimituskuluja. Huomioi, että peruutusoikeus ja ilmainen palautus eivät koske noutamatta jätettyjä paketteja.

Tilauksen jälkeen sähköpostiin toimitetaan tilausvahvistus sekä linkki, jonka kautta voi kätevästi seurata tilauksen etenemistä.

Alle 100 euron tilauksiin lisätään postikulut 9,72 € (sis. alv:n).

Jos olet kirjoittanut osoitteesi väärin ja me olemme ehtineet lähettää paketin, ota yhteys asiakaspalveluumme, jotta voimme tehdä osoitteenmuutoksen Postille.

Toimitusalueemme kattaa koko Suomen.

ASIAKASPALVELUUMME SAAT YHTEYDEN:

Puhelimitse: 044 23 567 22 (ti–la klo 10–18)
tai ”Yhteystiedot”-välilehdellä olevalla lomakkeella.